Wednesday, June 23, 2010

~ soalan cepu emas ~

1) Adakah anda happy sekarang?

+ sntiase rase appy wlaopon sdey ttp appy gak..kah3..tp skrg nie cm sdey ckit sbb cuti da nk abes..



2) Apakah benda yang boleh membuat anda happy?


+ makan eskim banyak2

+ tido mimpy jd superhero slamat kn awek..

+ klu la ley dpt pe yg kte nk...mmg appy la..




3) Pernahkan anda menerima tag?


+ pernah..



4) Nyatakan warna yang anda suka.


+ putih

+ coklat

+ sume warne yg rse di sukai




5) Berikan 9 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda mahu tag supaya dapat respond.


+ shreko

+ nur hidayah
+ hasanah

+ anis

+ naskuba sakinah diving

+ piqa

+ dilo dolli

+ bedah



*ckop la tuh*




6) Nyatakan sesuatu tentang orang yang anda tag. Nak tulis panjang berjela pun takpe, asalkan anda happy.

+ shreko - berbadan sasa lg gagah bkn gagap..de awek hot


+ nur hidayah - gadis berslendang cun..dagu yg mahal dan amat joyah


+ hasanah - bakal jd pemimpin kot dak nie


+ anis - budak yg slalu idop nk jadi princess..woo


+ naskuba sakinah diving - ini bukan cinderella story..hehe..pandai ber"skandal"


+ piqa - menjadi sowg yg baek gak bg idop aku..


+ dillo dolli - adik sengal lg senget dan amat kasar ngn aku..


+ bedah - kwn skola dulu..hahaha..




7) Ni soalan cepu emas nih. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?


+ wlaopon xsberapa sgt ttg pe yg aku ada..tp aku appy..drpd sume bnde yg aku ada skrg xde...lg parah...juz xsume bnde kte nk dtg bergolek..kdg2 ia dtg berlari.. :P



* special thnx to ieja yg mengetag aku yepp...best2.. *










..bobby story..

5 comments:

~ shana ~ said...

da bace..errk...senanye, aku xphm tag2 nih...seyes...
ape je aku kne wat senanye??
hehe..
sory bob..
sila jwb..so, pas nih aku tau la nk wat ape..=D

~ shana ~ said...

btw, thanx tag aku bob..
pemimpin??
insyaAllah... =)

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

ko copy bnde nie...
n ko paste la ky blog ko..
tp ko jwb soln nie ngn jwpn ko..

ANYS SYUHADA said...

bob! thank you tag aq :P

hehe. akan ku cube jawab seiklas yang mugkin,hak2

aq nak jadi princess! :P

~ shana ~ said...

owwh..huhu..ok2..
nnt aku jwb ea..
aku nk tulis luahan ati aku jap..
=D