Tuesday, June 15, 2010

m a s a e 2 g o l d

assalamualaikum dan slamat hari2..mula kn hari anda ngn snyuman..krn snyuman nie ley mndtg kn kebahgiaan kdp owg yg mlihat nyer..hehhe...sbb tuh la kte ckp snyum itu sdekah..kli nie..aku ase aku nk sgt cipta mesin waktu..sbb terdpt certain things tuh aku nk ulang smula..n mula kmbali..hahaha..besh kn klu ada..




cara2 utk membuat dan guna mesin waktu :


+ siap sdia dri segi mental n fizikal..kne fit la..hehe..sbb nk rentas mse nie..jgn men2..

+ kedua..ingt la memori ttg pe yg ko nk ubah itu dgn sebae
k mungkin..myb ia dpt mbntu gk..

+ setitik air mata dari anak dara kampong..bru de efek tragis lagi romantis..kah3..

+ yakin dgn diri sndri ttg pe yg nk di ubah..

+ imaginasi sesowg itu kne r terlampau..ble imaginasi sud
a terlampau..sume bnde ley di byg kn..

+ pakai suit getah sbb nnt da rentas masa..xde la koyak2 baju nnt..

+ lihat ramalan kaji cuaca pd hari sblom berangkat..

+ pakai tali pinggang keledar utk kslmtn..sbb klu d
a mati..xde guna rentas masa..haha..

+ lastly..sygi la pe yg ptot kowg syg.. (^__^)



sala ke klu kte rentas masa utk ubah pe yg berlaku??kuat berangan tol aku nie...hahaha..tp aku juz ingin rentas masa krn de certain memor
i tuh.aku hrp dpt spend lbeyh lg..contoh nyer..time mtrx aku..mmg besh sgt..time aku bahagia ngn si dia..amat sonok ase nyer..kah3..sbb tuh r aku sdia kn somting dlm mesin aku..jeng jeng jeng...




gadget yg ada dlm mesin waktu :

+ piring hitam berirama retro - xdela bosan sgt nnt..


+ tv plasma - utk men ps3 nnt otw rentas masa..astr
o pon de gk..

+ remote control - boley freeze masa..

+ DELETE button - utk delete owg jht ke..memori yg
xnk ke..kah3..

+ PAUSE button - ble ase perlu yew..

+ kompass - utk lihat arah tuju kite..


* jam merentas masa*

*kompass utk melihat arah*






..lagu nie utk sape2 yang ase nk merentas masa..haha..


Pee Wee Gaskin - Tentukan Hari Yang Terbaik


Kupijakkan kakiku di sini
Kembali kisah yang dulu pernah mati
Dan kini akan ku
hidupkan kembali

Kurasakan indahnya dunia dan terangnya pagi
Kubernyanyi dan ingat semua saat kau di sini

Tak kan pernah bisa aku melupakan yang tak terlupakan
Tak kan pernah bisa aku melupakan yang tak terlupakan
Tak kan pernah bisa aku melupakan yang tak terlupakan
Semua yang terindah kan hidup kembali

Reff :
Dan kan kubuat mesin waktu
Lupakan engkau telah pergi
Dan mengulang semuanya
kembali dan tak pisah lagi

Kau dan aku dan juga mereka
Berbagi cerita dalam hidup ini
Dan tentukan akhir yang terbaik

Semuanya terekam baik di dalam hati
Hadirkan kembali untuk cerita nanti
Semua terekam baik di dalam hari
Hadirkan kembali untuk cerita nanti

kau tak terlupakan
takkan terlupakan

Back to : Reff 2x

Tak kan pernah bisa aku melupakan yang tak terlupakan
Tak kan pernah bisa aku melupakan yang tak terlupakan
Tak kan pernah bisa aku melupakan yang tak terlupakan
Semua yang terindah kan hidup kembali

Back to : Reff 2x








amaran : ini hanya dongeng semata2..xde kne mngene antara idop @ yg tlh pergi..yg lps tuh bia la lps..idop xsntiase indah..kte juz maju ke depan utk mengapai impian kte..jgn bia kn knangan wt kte givup.."the past shuld give us hope"..sayonara












..bobby story..

5 comments:

Anonymous said...

gne ah cl0ck-up. yeahhhh!

namira azzara said...

mmmm...bob byk mrepek!

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

amy : ala...bia r..sebok jew..hahha...xpela..kn besh...

baya : aku ase ko sowg jew yg akn ckp sal clock-up nie..

~ shana ~ said...

yeah..akhirnye aku da kne tpu ngn bob..haha..aku ye ye la nk tgk 'mesin' yg ko cipta tu..haha..
tp xpe bob..
btul ape yg ko ckp..
'tnpe mse lalu, xde la mse skrg'...
=)

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

hahha...
hana kne tpoo..
ala...
maap le aku tpoo...
de kerangka jew mesin nie..
lom psg skru...