Wednesday, May 5, 2010

S A H A B A T

sahabat..sume owg msti de kwn kn..juz yg beza kn owg len ngn kte..adalah sape mber kte...laki cm biaaasa,,amai mber pmpn..tnye pmpn lak..mst amai mber gk..so..pepatah de ckp..aku xckp pape ea..ber"sahabat" biar beribu,bercinta biar stu..klu sahabat kte de 2000 or 3000 cmne lak ekh??bercinta nk bpe bnyk..nie yg wt aku runsing..kah3..nseb bek frendlist aku kt fb lom cecah 1000..klu da cecah..kne r bercinta..kih3...atok aku pna pesan yg berbunyi " angah,,klu nk kwn tuh..bia plih btol2.." papepon..kdg2 kte kne merase sndiri pe yg kte lalui dlm idop nie bru r de cabaran..klu kte dga cte owg psl si dia nie cmni cmni..padahal kte xknl..kte da sala anggp..so..cube berkawan dlu...

  • jgn plih kwn sbb rupa paras..cm tak ikhlas jew..
  • jgn mula kn persahabatan ngn penipuan...nnt terbese..
  • nawaitu kte kne btol..
  • jgn khianati kwn..( sumpa aku xsuke )
  • sygi kwn2 anda..bru kwn anda syg anda...
  • pahami shbt kowg n dowg akn pahami kte..understanding r ckit...
  • be nice...
  • be friendly to ur friend..





sekolah menengah sultan ismail :
  • hakeem - agak rapat cmpy skrg..
  • kenny - sempoi sntiase..
  • azah - sengal..
  • diana - adik..
  • ali - aku ngn dy cm brader2 ble jmpe..kah3..
  • farhin - pling tahu aku cmne..
  • peah/hanis - aku ingt ko..ketam..kih3
  • eca lemy - ko bodyguard aku kn?
  • dak2 batch aku...
  • white shark SSI - kowg ble nk men rgby sme2 lg??
  • junior 2 yg knl aku..


*akhir form 5*


*dak kelas sengal*



kolej matrikulasi melaka :
  • saniy - wattefak bro..
  • acap ali - keep up gay..lancau kuda!!
  • amin boss - jiwang kebaba...
  • capik - jambuuu...
  • abu burn - player of the world..tp skrg da g mesir..nta jd pe..
  • danny - tq ajar aku men game..
  • azmi - ko gay ke straight ekh??
  • shaz - iron man..
  • alip gabel - big bro..kih3..
  • syina - dlu kte pna ehem2 kn??kih3..
  • melly - pnolong yg comell..
  • shrek - bosaq gler..
  • ruffy udang - rmbot mahal..
  • haikal - oi celaka..hehehhe..
  • ramai lg aku xsbot ( tikey, tipah, caron, buyong, blue, zai,.....)
*boys talk*

*F2T7*



universiti sains malaysia :
  • zhafri - rumet pling sempoi..appreciate sgt kt ko..
  • nazirol - dak klntan yg prtama pling rpt..
  • dayah - syg ko..knon2 la ( nk men mata ley? )
  • skub - pipi tembam..
  • palap - tolong blaja...
  • paan - imam..
  • hana - cm pakar kaunseling..
  • nash - sunggoh comell..
  • pika - thnx dga cte2 aku..
  • dilo dolli - ko tw ko sape..
  • dak2 maths ( ema, anas, yonce,atol,asiah,.....)
  • dak2 ragby ( mls nk sbot sape )
  • dak2 mpd
*time ukhuwah*


* mandi air terjon*

tnpa kowg..idop aku xbesh tw x..kah3..sbb kowg nie bnyk kerenah..aku ase..aku xpna nyesal plih sahabat aku..sbb ini adalah bkti nyer..kowg sume..kih3..ingt r kmbali kenangan2 ble kte bersama dlu2 yew...hehhee..pape pon..tros kn life kowg..syg kowg ketat2..kah3..once fwen..olweyz fwen..lgu nie utk kowg..

AIZAT - KAU AKU

Kau dan aku ,adalah satu
Tak kira apa
Segala rintihan aku ,engkau selalu ada
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa

Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti

Semua tak terang di mataku ,walau warnanya menyala
Ingin merasa namun aku takkan cuba
Biar kata memisah kita
Biarkan saja
Kerana terbiasa

Ooohhh….
Mengejar mimpi ,yang pasti akan aku
Sentiasa merasa kehilanganmu
Ku akan tunggu saat bertemu
Tiada henti
Walau dimana kita berdiri
Di dalam dunia ini
Biar sampai akhirnya nanti
Biar sampai akhirnya nanti
Ooohhh..Oohhh..Ooohhh…






p/s : klu kawen..bg r kad jmpotan..phm ke x...kah3..

12 comments:

ana said...

pakar kaunseling???
haha....
xsia2 aku amik psycho..
haha..
tharu la bob..
ttbe sdey plak nk abes 1st year nih..
adoi..

ana said...

pkar kaunseling??
haha..
xsia2 aku amik psycho kn??
haha..
waaaa...
ttbe sdeyh lak nk abes 1st year nih..
huhu..
neway, fwen 4va bob!!!
=D

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

kah3..
suke2...
da abes pon thon ptama...
nnt jd snior..
kih3..
syg ko hana...
ececeh..
KF..
jgn mara..

ana said...

tau xpe..
ttbe rase diri nih da tua la plak..haha..
syg aku ke??
haha..
xpe2..
KF xmara nye..
sbb dia tau ko syg spe sbnrnye..
haha

ana said...

tau xpe..
ttbe rse diri nih tua la plak..haha...
syg aku ke???
haha...
xpe2...
KF xmara..
dia tau ko syg spe sbnrnye..
haha

sehakeen said...

asal pipi lak kne highlight nihh
cett!
btw
u sweet lahh bubby
wuuuuu~~

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

waaaa..kah3

sheena maat said...

ehem2 ape bob?
btw, kelas kte bkn ke f2t7..?

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

a ah la..tlpe..kah3..

Shreko said...

damn..name aku adelah sial..haha

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

tu r..cilake..

LINA JALIL said...

touching..nma aku x de pon..cancel blnje mkn..