Sunday, May 23, 2010

bila rasa gumbira

bila rasa gumbira tpok tgn
*pak pak*
bila rasa gumbira tpok tgn
*pak pak*

bila rasa gumbira begini la cara nya
bila rasa gumbira tpok tgn

*pak pak*



semekom..salam sejahtera...salam hari2..salam syg..


*curaHEART*

hurm,,kli nie..nk cte sal rndoo..asyik2 rndoo..xabes ke sal rndoo..xreti2 nk stop ke rndoo..perlu ke kte berrndooan..adakh wajib kte berrndooan..merndooi..di rndoo...terrndoo..tpok dada tnye slera...tp kte de slera ke...atau skadar nafsu semata2..kdg2 kte xpsti kte rndoo pd siapa dan utk pe..kerindooan sesama mnusia memerlukan pembalasan cinta..yg bersaksikn dr zaman dlu pnoh ngn sengsara hingga ke hari ini bernoktah kn kuciwa..ala rlax r kn..da nme nyer perasaan..mst r ase aneh2..so..klua se cm sdey ngn life kte krn xde owg care | amek berat | amek ringan | amek pusing dan seangkatan ngan nyer..bkn tie kte tuh kot..idop kne sntiase ke depan kn..stakat cinta kte nk down separm ke pe ke..nnt kte ase dri kte bodoh lak..so..cheer up la..hehehehe..mukadimah cmni..pergh power tol aku..*pasan sejenak*



sesuatu yg aku rndoo skrg nie
  • family kte..especially parent kte ( da de kt uma cm da xase pape jew )
  • someone special klu de r..bg aku lak....mls nk ckp..
  • sahabat2 kte..bg aku..dak skola aku,,dak mtrx,,dak math usm,,dak rgby..
  • teddy kura aku..missyu bangang nyer teddy...kah3..
  • bnde giler2 aku spend ngn sahabat2 aku..
  • kmoo
  • dia
  • mreka
  • kami
  • kalian
  • semua yg knal aku
* tgk jari pon ley la*




Inilah Cinta - Akim

Terpegun ku melihat kamu
Bergetar hatiku memandang mu
Dan terus datang mencuba
Adakah khayalku menjadi nyata

Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku merasa cinta

chorus
Mungkin inikah yang dinamakan cinta
Hati gembira rasa bila kau kata cinta
Siang yang suram kini menjadi ceria
Hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahagia

Oh resah hati gelisah
Ku takut tak diterima
Rupanya kau juga sama
Seperti aku yang merasakan cinta

ulang chorus
Sungguh susahnya aku mendekati mu
Mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaku
Rasa bahagia bila kau menerimaku
Indah semuanya hilang semua resahku
Kita berdua kini menjalin cinta
Inilah cinta kita
Akhirnya kini menjadi bahagia

Inilah cintaku
Inilah sayangku
Inilah cinta


p/s : utk ko amy..rndoo or cinta nie prasaan yg complicated..so..klu kte de ase bnde cmni..kre kte nie normal lg la kn..juz pkir la kte nk rndoo kt sape n utk pe..wtpe kte nk sdey bnde cmni..ptot nyer kte gumbira krn kte merndooi sesowg n mencintai sesowg

4 comments:

namira azzara said...

huh! payah ngat nk cari tmpat komen..finally...jmpa gak...
ak nk komen ape ek...
wawawawawa...tp, kw nye entri ak mmg suke...bak kate kw, 'walaupun kw mcm bangang, tp ak ttp shayang'..hahahaha...
>>kerindooan sesama mnusia memerlukan pembalasan cinta..yg bersaksikn dr zaman dlu pnoh ngn sengsara hingga ke hari ini bernoktah kn kuciwa...
ak suke ayt tu...
tp, kn bob...lps ak clash yg last...(yg ke3 sbnrnye) wawawawa....tp, yg tu die reject ak...yg lg dua ak reject org...so, mmg pdn muka ak la kan...haha...
sjk ak duk usm ni, ak salu pujok ati ak, skrg xde jodoh lg...mayb Tuhan akn mmberikan yg terbaik slps ni...dts y xjmpa lg pkwe skrg...salu sgt ak pujok aty ak cmtu...plus, maybe lau ak de kapel skrg, ak xley fokus blaja ke......TAPI, kdg2, mmg xley trima pjukan dari diri sndiri tu...da pnt pjok dri sndiri...xde org nk pjok ke??? haha...biarla....bila da nk mletop, baru nk thegeh2 cari someone tuk dgr mslh kn..haha...sori la, susah aje..huk3...btw, tnkiu bob! =p

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

hahaha....
welcome la amy..
no hal..
pape nnt sotry suda...
aku kn bam2 ko..
kih3..
hope ko suke pe aku tulis r ea..
lgu tuh..
amek r utk ko..

namira azzara said...

nk suh ak komen ape bob...huuhuhuhu....

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

nk tgk..ley x owg komen3