Sunday, January 23, 2011

F L E E C E - B L A N K E T

terasa mahu senyom cmpai terkehel rahang skarang nih
stelah mendapat sesuatu dari sahabat kuh
really leb2 it
coz dpt blanket
hehehe
sbna nyer tuh adiah brthday aku
wlaopon suda lpas thon lpas n bru dpt tadi petang
" tapi amat bermakna cmpy xtidor lena "
wahaha











p/s : pada pemberi, take note that saya bukan jawa oke!!! ayah kacukan cina ibu malyu johor asli..so bkan jawa la kan..hahaa...anyway terkejot + terharu coz xsangka dapat benda cmni dari kamu..malam nie tidur lena di buai mimpy indah!!!!!

6 comments:

Anonymous said...

sape bagi???
hahahah..
kan ko salu ckp kt aku..tgk, reflect balik kt ko...
kah3

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

sape bg yea....
kawan aku ah...
seb bek semart bnde nih..
pe yg reflect blek???

~ shana ~ said...

aku tau sape bagi!!!

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

sape la plak bg nih kn....

sheena maat said...

peh awek bg blanket siot.

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

mane ade awek syina..
hahhahaa...
sahabat jeh..