Sunday, July 4, 2010

m i m p y ? ?

assalamualaikom reader...haha...jwb la..xjwb dosa...jwb dpt pahala...err..oke..sjak azali nie..ble kite tido jew..mst mimpy kn..kdg2 de mimpy yg indah2..kdg2 lak mimpy seram..knon nyer kne kejor ngn hantoo..then pndg blkg..hantoo da ilang..then aleh2 lak naek mtor de hantoo kt dpn..jeng jeng jeng...bertukar jd raksasa..lantas ngn itu...kite pon berubah jd otromen..hiargh!! teeeeeeeeeeeeeeeeet...otromen fire kite..rupe nyer jam loceng kite pg2 buta berdesing sejenak menandakan telah masok waktu suboh bg kwsn2 yg sme waktu dgn nyer..bile kite bermimpy..imaginas kite xterbatas or terikat..kdg2 aku rse dunia mimpy lbeyh indah dr realiti..coz realiti kdg2 kite xdpt pe g kite nk..dlm mimpy mcm2 ley dpt..even naek mini cooper..pergh..mantoop..sbna nyer..nk di pendek kn crita..




situasi :


A : aduhai...kalau r aku dpt kawen ngn gayah martopo..yg mantop ats bwh tuh..yg tingal ujong kmpong..cun melecun tuh...5 hari 5 mlm aku kekah lemboo...

B : ko jgn nak bermimpy r bai..ko tuh juz kutu rayau jew..gayah tuh de SPM..kah3..

A : aku pon de SPM...sijil ponteng malaysia..

B : da r ko..xyh nk bermimpy di siang hari...ko tuh pon xkje..cmne ko nk jge gayah martopo nnt..

A : a ah ekh..baek aku lupe kn jew..


B : nmpk tuh..ckp ckit da ptos ase..ko nie..mmg bangang r..da r..mari kite nyanyi..

A + B : semalam aku col gayah..gayah x angkat..gayah kate aku ini sgt booroii~~(versi kantoi)




haha...bkn aku nk ckp pe..kite ley jew mimpy indah2 blake..tp kdg2 kne bts kn gak..bg aku..mimpy itu indah jika jd kenyataan..andai diberi sejuta ringgit pon da cantek...tp xdpt nk lwn ngn sejuta kerinduan aku terhadap...........jeng jeng jeng..walawey...papepoon..sila mimpy utk jd o
wg yg terbaek..tp jgn arap r nk jd owg terbaek jika kite blaja terbalek..ish3..tuntas nyer di snie..dream for a better dream..lagu nie utk reader2 sume..slamat mencari..aku juz tulis lirik je r.. :P








Monopose - Mimpi

dari pertama kali

ku bertemu dengan mu

terasa diriku
bagaikan tak menentu

ku tahu kau merindu

aku jua begitu

namun kini semua

semua bagai kan mimpy


semuanya bagai kan mimpy

tanpa mu kini disisi

ketika kau tak mengerti

semua nya bagai kan mimpy


setiap kali ku

curahkan hasrat hati
ku lihat dirimu
terdiam membisu


mengapa kamoo

mengapa mu begitu

namun ini semua

semuanya bagai kan mimpy (2x)

tanpa mu kini disisi

ketika kau tak mengerti

semua nya bagai kan mimpy

semuanya (3x)

semuanya bagai (3x)

bagaikan mimpy












..bobbystory..

4 comments:

hidayahshariff said...

monopose-mimpi tu bukan penyanyi dgn tajuk dye ke? huhu

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

a ah..
btol r..
mmg pnyanyi ngn tjok.
da npe ko dayah..
kah3

hidayahshariff said...

"slamat mencari..aku juz tulis lirik je r.. :P"

sebab kau tulis macam ni. sebab tu aku tanye, huhu. mintak maap

ABDULLAHAKMAL KAMARUDDIN said...

hahaa...
ye r..
aku tulis lirik lagu...
kih3...
xpela.
cari le klu ko nga dga beb...